$O: Jméno ovrlejové jednotky

Z Delphi & Pascal (česká wiki)
Verze z 9. 10. 2012, 22:27, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Pouze reálný režim. Vloží jednotku do ovrleje.

 Syntaxe:    {$O JménoJednotky}
 Type:       Lokální
 Menu:       žádné
Popis

Při kompilování programu {$O JménoJednotky} určuje, které z jednotek, používaných programem, se mají umístit do souboru .OVR namísto do souboru .EXE.

  • Překladač ohlásí chybu, pokud se pokusíte použít jako ovrlej jednotku, která nebyla zkompilována v režimu {$O+}.
  • Všechny jednotky, vyjmenované v direktivě {$O JménoJednotky} musí být přeloženy se zaškrtnutou volbou Overlays Allowed (v dialogovém boxu Options|Compiler).
Viz také
$O