Otevřít hlavní menu

GetImage

Verze z 12. 10. 2012, 22:13, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Uloží bitový obraz určené oblasti do bufferu.

Deklarace
procedure GetImage(x1, y1, x2, y2: Integer; var BitMap);
Režim
Reálný, Chráněný
Poznámky
X1, Y1, X2 a Y2 definují pravoúhlou oblast na obrazovce. BitMap je parametr bez typu, který musí být větší nebo roven 6 plus velikost plochy definované zadanou oblastí. První dvě slova BitMap obsahují šířku a výšku oblasti. Třetí slovo je rezervováno.
Zbytek BitMap je použit k uložení vlastního bitového obrazu. Pro určení potřebné velikosti BitMap použijte funkci ImageSize.
Omezení
Je nutno být v grafickém režimu. Paměť požadovaná k uložení oblasti musí být menší než 64K.
Viz také
ImageSize
PutImage


Vzorový příklad

{Getimage.PAS}
{Vzorový příklad pro proceduru GetImage.}
uses Graph;
var
  Gd, Gm: Integer;
  P: Pointer;
  Size: Word;
begin
  Gd := Detect;
  InitGraph(Gd, Gm, ' ');
  if GraphResult <> grOk then
    Halt(1);
  Bar(0, 0, GetMaxX, GetMaxY);
  Size := ImageSize(10, 20, 30, 40);
  GetMem(P, Size);   { Alokování paměti v haldě }
  GetImage(10, 20, 30, 40, P^);
  Readln;
  ClearDevice;
  PutImage(100, 100, P^, NormalPut);
  Readln;
  CloseGraph;
end.