Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure StopBlinkingButtons;
Var I: Byte;
Begin
  For I:=0 to 8 do Btn[I].Blinking:=False;
  For I:=0 to 8 do Btn[I].Phase:=0;
  MainGameScreen;
End;
 
 
Procedure MakeButtons;
Var I: Byte;
Begin
  For I:=0 to 8 do Btn[I].Blinking:=False;
  If Credit>=5 then Btn[1].Blinking:=True; {WIN GAMBLE}
  If ((Credit>=4) and (WinGamble.Enable=False))
  then Btn[2].Blinking:=True; {VSADIT}
  If WinGamble.Enable=True then
  Begin
    If Credit>=5 then Btn[3].Blinking:=True; {AUTOSTART WIN GAMBLE}
    If Credit>=5 then Btn[6].Blinking:=True; {START     WIN GAMBLE}
  End else
  Begin
    If Credit>=2 then Btn[3].Blinking:=True; {AUTOSTART}
    If Credit>=2 then Btn[6].Blinking:=True; {START}
  End;
  If Credit>=2 then Btn[7].Blinking:=True;   {VYBRAT CREDIT}
  If MultiWin>=1 then Btn[8].Blinking:=True; {VYBRAT MULTIWIN}
End;
 
 
Procedure MainGame;
Var Ending: Boolean;
    CreditCounter: Byte;
    I: Byte;
Begin
  Ending:=False;
  For I:=0 to 2 do SetupSymboly(I);
  MainGameScreen;
  Repeat
    MainGameScreen;
    Wait(DatRec.fpsProdleva);
    MakeButtons;
 
{A}   If ((Key[30]=True) or (AutostartStiskly1=1)) then
      Begin
        StopBlinkingButtons;
        While ((Key[30]=True) or (AutostartStiskly1=1)) do Begin End;
        If ((WinGamble.Enable=True) and (Credit>=5)) then
        Begin
          If DatRec.SBEnable=True
          then Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(2)
                                          else SBPlayRaw(19);
               End
          else Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(2)
                                          else PlaySound(9);
               End;
          AutoStart:=True;
          Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
          WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,120,142,'autostart on',Buffer[3]);
          WaitRetrace;
          FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
          For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
          Randomize;
          While ((Credit>=5) and (AutoStart=True)) do
          Begin
            Dec(Credit,5);
            MainGameScreen;
            StopBlinkingButtons;
            WinGamble.Blinking:=True;
            WinGambleGreen.Enable:=False;
            WinGambleRed.Enable:=False;
            WinGamble.Counter:=0;
            RandomGamble:=Random(5);
            If RandomGamble<2 then WinGamble.Counter2:=20
                              else WinGamble.Counter2:=30;
            For I:=0 to WinGamble.Counter2 do
            Begin
              If WinGamble.Counter<2 then Inc(WinGamble.Counter) else
              Begin
                WinGamble.Counter:=0;
                If WinGambleGreen.Enable=True then
                Begin
                  WinGambleGreen.Enable:=False;
                  WinGambleRed.Enable:=True;
                End else
                Begin
                  WinGambleGreen.Enable:=True;
                  WinGambleRed.Enable:=False;
                End;
              End;
              TestStopAutoStart;
              If DatRec.PS3=False then Begin
                                         MainGameScreen;
                                         Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                       End
                                  else Begin
                                         UpdateGamble;
                                         Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                       End;
            End;
            If WinGambleGreen.Enable=True
            then Begin
                   {Sound True}
                   If DatRec.SBEnable=True
                   then Begin
                          If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(35)
                                                   else SBPlayRaw(32);
                        End
                   else Begin
                          If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(35)
                                                   else PlaySound(22);
                        End;
                   For I:=0 to 49 do
                   Begin
                     TestStopAutoStart;
                     Wait(DatRec.fpsProdleva);
                   End;
                   If Bonus=0 then Inc(MultiWin,10)
                              else Begin
                                     If Bonus-750>=0 then
                                     Begin
                                       Bonus750:=750;
                                       Dec(Bonus,750);
                                     End else
                                     Begin
                                       Bonus750:=Bonus;
                                       Bonus:=0;
                                     End;
                                     AddScore(Bonus750);
                                   End;
                 End
            else Begin
                   {Sound False}
                   If DatRec.SBEnable=True
                   then Begin
                          If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(9)
                                                   else SBPlayRaw(31);
                        End
                   else Begin
                          If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(9)
                                                   else PlaySound(21);
                        End;
                   For I:=0 to 49 do
                   Begin
                     TestStopAutoStart;
                     Wait(DatRec.fpsProdleva);
                   End;
                 End;
          End;
          If AutoStart=True then
          Begin
            AutoStart:=False;
            KresliValce;
            Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
            WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,120,142,'autostart off',Buffer[3]);
            WaitRetrace;
            FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
            For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
          End;
        End;
        WinGamble.Blinking:=False;
        WinGambleGreen.Enable:=False;
        WinGambleRed.Enable:=False;
 
        If ((WinGamble.Enable=False) and (Credit>=2)) then
        Begin
          If DatRec.SBEnable=True
          then Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(2)
                                          else SBPlayRaw(19);
               End
          else Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(2)
                                          else PlaySound(9);
               End;
 
          AutoStart:=True;
          Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
          WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,120,142,'autostart a',Buffer[3]);
          WaitRetrace;
          FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
          For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
          AutoStartTyp:=0;
          While ((Credit>=Bet) and (MultiWin>=BetMulti) and (AutoStart=True)) do
          Begin
            If DatRec.SBEnable=True
            then Begin
                   If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(2)
                                            else SBPlayRaw(24);
                 End
            else Begin
                   If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(2)
                                            else PlaySound(14);
                 End;
            Dec(Credit,Bet);
            Dec(MultiWin,BetMulti);
            MainGameScreen;
            Roll;
            TestBetDown;
            For I:=0 to 29 do
            Begin
              TestStopAutoStart;
              Wait(DatRec.fpsProdleva);
            End;
          End;
          If AutoStart=True then
          Begin
            AutoStart:=False;
            KresliValce;
            Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
            WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,120,142,'autostart off',Buffer[3]);
            WaitRetrace;
            FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
            For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
          End;
        End;
      End;
 
{S}   If ((Key[31]=True) or (StartStiskly1=1)) then
      Begin
        StopBlinkingButtons;
        While ((Key[31]=True) or (StartStiskly1=1)) do Begin End;
        If ((WinGamble.Enable=True) and (Credit>=5)) then
        Begin
          If DatRec.SBEnable=True
          then Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(2)
                                          else SBPlayRaw(24);
               End
          else Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(2)
                                          else PlaySound(14);
               End;
          Randomize;
          Dec(Credit,5);
          MainGameScreen;
          StopBlinkingButtons;
          WinGamble.Blinking:=True;
          WinGambleGreen.Enable:=False;
          WinGambleRed.Enable:=False;
          WinGamble.Counter:=0;
          RandomGamble:=Random(5);
          If RandomGamble<2 then WinGamble.Counter2:=20
                            else WinGamble.Counter2:=30;
          For I:=0 to WinGamble.Counter2 do
          Begin
            If WinGamble.Counter<2 then Inc(WinGamble.Counter) else
            Begin
              WinGamble.Counter:=0;
              If WinGambleGreen.Enable=True then
              Begin
                WinGambleGreen.Enable:=False;
                WinGambleRed.Enable:=True;
              End else
              Begin
                WinGambleGreen.Enable:=True;
                WinGambleRed.Enable:=False;
              End;
            End;
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateGamble;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                     End;
          End;
          If WinGambleGreen.Enable=True
          then Begin
                 {Sound True}
                 If DatRec.SBEnable=True
                 then Begin
                        If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(35)
                                                 else SBPlayRaw(32);
                      End
                 else Begin
                        If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(35)
                                                 else PlaySound(22);
                      End;
                 If Bonus=0 then Inc(MultiWin,10)
                            else Begin
                                   If Bonus-750>=0 then
                                   Begin
                                     Bonus750:=750;
                                     Dec(Bonus,750);
                                   End else
                                   Begin
                                     Bonus750:=Bonus;
                                     Bonus:=0;
                                   End;
                                   AddScore(Bonus750);
                                 End;
               End
          else Begin
                 {Sound False}
                 If DatRec.SBEnable=True
                 then Begin
                        If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(9)
                                                 else SBPlayRaw(31);
                      End
                 else Begin
                        If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(9)
                                                 else PlaySound(21);
                      End;
                 For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
               End;
 
          WinGamble.Blinking:=False;
          WinGambleGreen.Enable:=False;
          WinGambleRed.Enable:=False;
        End;
 
        If ((WinGamble.Enable=False) and (TestRollEnable=True)) then
        Begin
          If DatRec.SBEnable=True
          then Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(2)
                                          else SBPlayRaw(24);
               End
          else Begin
                 If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(2)
                                          else PlaySound(14);
               End;
          Dec(Credit,Bet);
          Dec(MultiWin,BetMulti);
          MainGameScreen;
          Roll;
          TestBetDown;
        End;
      End;
 
{V}   If (((Key[47]=True) or (Key[28]=True) or (VsaditStiskly1=1)) and
         (Credit>=4) and (WinGamble.Enable=False)) then
      Begin
        While Key[47]=True do WaitButton(47);
        While Key[28]=True do WaitButton(28);
        While VsaditStiskly1=1 do Begin End;
        SetBet;
      End;
 
{W}   If ((Key[17]=True) or (Key[75]=True) or (Key[77]=True) or (WinGambleStiskly1=1)) then
      Begin
        While Key[17]=True do Begin End;
        While Key[75]=True do Begin End;
        While Key[77]=True do Begin End;
        While WinGambleStiskly1=1 do Begin End;
        If WinGamble.Enable=False then Begin
                                         If DatRec.SBEnable=True
                                         then Begin
                                                If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(0)
                                                                         else SBPlayRaw(18);
                                              End
                                         else Begin
                                                If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(0)
                                                                         else PlaySound(8);
                                              End;
                                         WinGamble.Store[0]:=Bet;
                                         WinGamble.Store[1]:=BetMulti;
                                         BetMulti:=0;
                                         Bet:=5;
                                         WinGamble.Enable:=True;
                                         Btn[2].Blinking:=False;
                                         Btn[2].Phase:=0;
                                       End
                                  else Begin
                                         If DatRec.SBEnable=True
                                         then Begin
                                                If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(0)
                                                                         else SBPlayRaw(18);
                                              End
                                         else Begin
                                                If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(0)
                                                                         else PlaySound(8);
                                              End;
 
                                         Bet:=WinGamble.Store[0];
                                         BetMulti:=WinGamble.Store[1];
                                         WinGamble.Enable:=False;
                                       End;
        MainGameScreen;
        Wait(DatRec.fpsProdleva);
      End;
 
{T&D} If ((Key[20]=True) or (Key[32]=True) or (VybratMultiwinStiskly1=1)) then
      Begin
        While Key[20]=True do WaitButton(20);
        While Key[32]=True do WaitButton(32);
        StahovaniMultiwinu1:=1;
        While ((VybratMultiwinStiskly1=1) and (StahovaniMultiwinu1=1)) do WaitMouseButton1;
        Wait(50);
        Inc(MultiCounter);
        CreditShow:=True;
        StopBlinkingButtons;
        If ((MultiCounter>=1) and (MultiCounter<10)) then {za korunu}
        Begin
          If MultiWin>=1 then
          Begin
            Dec(MultiWin);
            Inc(Credit);
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(15)
                                    else PlaySound(5);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If ((MultiCounter>=10) and (MultiCounter<25)) then {za 2 korun}
        Begin
          If MultiWin>=2 then
          Begin
            Dec(MultiWin,2);
            Inc(Credit,2);
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(16)
                                    else PlaySound(6);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If ((MultiCounter>=25) and (MultiCounter<45)) then {za 5 korun}
        Begin
          If MultiWin>=5 then
          Begin
            Dec(MultiWin,5);
            Inc(Credit,5);
            If Datrec.SBEnable=True then SBPlayRaw(17)
                                    else PlaySound(7);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If ((MultiCounter>=45) and (MultiCounter<71)) then {za 10 korun}
        Begin
          If MultiWin>=10 then
          Begin
            Dec(MultiWin,10);
            Inc(Credit,10);
            If Datrec.SBEnable=True then SBPlayRaw(12)
                                    else PlaySound(2);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If ((MultiCounter>=71) and (MultiCounter<101)) then {za 20 korun}
        Begin
          If MultiWin>=20 then
          Begin
            Dec(MultiWin,20);
            Inc(Credit,20);
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(13)
                                    else PlaySound(3);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If ((MultiCounter>=101) and (MultiCounter<121)) then {za 50 korun}
        Begin
          If MultiWin>=50 then
          Begin
            Dec(MultiWin,50);
            Inc(Credit,50);
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(14)
                                    else PlaySound(4);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
        If MultiCounter>=121 then {za 100 korun}
        Begin
          If MultiWin>=100 then
          Begin
            Dec(MultiWin,100);
            Inc(Credit,100);
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(14)
                                    else PlaySound(4);
            If DatRec.PS3=False then MainGameScreen
                                else UpdateCreditMulti;
          End;
        End;
      End else MultiCounter:=0;
 
{C}   If ((Key[46]=True) or (Key[80]=True) or (VybratCreditStiskly1=1)) then
      Begin
        While Key[46]=True do Begin End;
        While Key[80]=True do Begin End;
        While VybratCreditStiskly1=1 do Begin End;
        CreditShow:=True;
        CreditCounter:=0;
        StopBlinkingButtons;
        MultiCounter:=0;
      While Multiwin>0 do
      Begin
        Wait(25);
        Inc(MultiCounter);
        If ((MultiCounter>=1) and (MultiCounter<=10)) then {za korunu}
        Begin
          If MultiWin>=1 then
          Begin
            Dec(MultiWin);
            Inc(DatRec.Hotovost);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno);
            Inc(VyplacenoTMP);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If ((MultiCounter>10) and (MultiCounter<=25)) then {za 2 korun}
        Begin
          If MultiWin>=2 then
          Begin
            Dec(MultiWin,2);
            Inc(DatRec.Hotovost,2);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,2);
            Inc(VyplacenoTMP,2);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If ((MultiCounter>25) and (MultiCounter<=45)) then {za 5 korun}
        Begin
          If MultiWin>=5 then
          Begin
            Dec(MultiWin,5);
            Inc(DatRec.Hotovost,5);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,5);
            Inc(VyplacenoTMP,5);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If ((MultiCounter>45) and (MultiCounter<=71)) then {za 10 korun}
        Begin
          If MultiWin>=10 then
          Begin
            Dec(MultiWin,10);
            Inc(DatRec.Hotovost,10);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,10);
            Inc(VyplacenoTMP,10);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If ((MultiCounter>71) and (MultiCounter<=101)) then {za 20 korun}
        Begin
          If MultiWin>=20 then
          Begin
            Dec(MultiWin,20);
            Inc(DatRec.Hotovost,20);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,20);
            Inc(VyplacenoTMP,20);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If ((MultiCounter>101) and (MultiCounter<=121)) then {za 50 korun}
        Begin
          If MultiWin>=50 then
          Begin
            Dec(MultiWin,50);
            Inc(DatRec.Hotovost,50);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,50);
            Inc(VyplacenoTMP,50);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If MultiCounter>121 then {za 100 korun}
        Begin
          If MultiWin>=100 then
          Begin
            Dec(MultiWin,100);
            Inc(DatRec.Hotovost,100);
            Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,100);
            Inc(VyplacenoTMP,100);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditMulti;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else MultiCounter:=0;
        End;
        If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(11)
                                else PlaySound(1);
        MainGameScreen;
      End;
 
        While Credit>0 do
        Begin
          If CreditCounter<2 then
          Begin
            Inc(CreditCounter);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditOnly;
                                       UpdateDuchod;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End else
          Begin
            CreditCounter:=0;
            If Credit>3500 then Begin
                                  Dec(Credit,50);
                                  Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,50);
                                  Inc(VyplacenoTMP,50);
                                  Inc(DatRec.Hotovost,50);
                                End;
            If ((Credit<=3500) and (Credit>1500)) then Begin
                                                         Dec(Credit,20);
                                                         Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,20);
                                                         Inc(VyplacenoTMP,20);
                                                         Inc(DatRec.Hotovost,20);
                                                       End;
            If ((Credit<=1500) and (Credit>500)) then Begin
                                                        Dec(Credit,10);
                                                        Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,10);
                                                        Inc(VyplacenoTMP,10);
                                                        Inc(DatRec.Hotovost,10);
                                                      End;
            If ((Credit<=500) and (Credit>5)) then Begin
                                                     Dec(Credit,5);
                                                     Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,5);
                                                     Inc(VyplacenoTMP,5);
                                                     Inc(DatRec.Hotovost,5);
                                                   End;
            If ((Credit<=5) and (Credit>0)) then Begin
                                                   Dec(Credit,1);
                                                   Inc(DatRec.Pub.Vyplaceno,1);
                                                   Inc(VyplacenoTMP,1);
                                                   Inc(DatRec.Hotovost,1);
                                                 End;
            If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(11)
                                    else PlaySound(1);
            If DatRec.PS3=False then Begin
                                       MainGameScreen;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                     End
                                else Begin
                                       UpdateCreditOnly;
                                       UpdateDuchod;
                                       Wait(DatRec.fpsProdleva div 3);
                                     End;
          End;
        End;
        TestBetDown;
        SaveLoad(True);
      End;
 
{0}   If ((Key[11]=True) or (Key[72]=True) or (PadesatStiskly1=1)) then
      Begin
        If DatRec.Hotovost>=50 then
        Begin
          Inc(VkladyTMP,50);
          Inc(DatRec.Pub.Vklady,50);
          SaveLoad(True);
          VkladShow:=True;
          While ((Key[11]=True) or (Key[72]=True) or (PadesatStiskly1=1)) do
          Begin
            MainGameScreen;
            Wait(DatRec.fpsProdleva);
          End;
          VkladShow:=False;
          Inc(Credit,50);
          Dec(DatRec.Hotovost,50);
          MainGameScreen;
          If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(10)
                                  else PlaySound(0);
        End;
      End;
 
{5}   If ((Key[6]=True) or (PetSetStiskly1=1)) then
      Begin
        If DatRec.Hotovost>=500 then
        Begin
          Inc(VkladyTMP,500);
          Inc(DatRec.Pub.Vklady,500);
          SaveLoad(True);
          VkladShow2:=True;
          While ((Key[6]=True) or (PetSetStiskly1=1)) do
          Begin
            MainGameScreen;
            Wait(DatRec.fpsProdleva);
          End;
          VkladShow2:=False;
          Plus500;
          Inc(Credit,500);
          Dec(DatRec.Hotovost,500);
          MainGameScreen;
        End;
      End;
 
{1}   If ((Key[2]=True) or (TisicStiskly1=1)) then
      Begin
        If DatRec.Hotovost>=1000 then
        Begin
          Inc(VkladyTMP,1000);
          Inc(DatRec.Pub.Vklady,1000);
          SaveLoad(True);
          VkladShow3:=True;
          While ((Key[2]=True) or (TisicStiskly1=1)) do
          Begin
            MainGameScreen;
            Wait(DatRec.fpsProdleva);
          End;
          VkladShow3:=False;
          Plus1000;
          Inc(Credit,1000);
          Dec(DatRec.Hotovost,1000);
          MainGameScreen;
        End;
      End;
 
{Esc} If ((Key[1]=True) or (GetButton2=1)) then
      Begin
        While ((Key[1]=True) or (GetButton2=1)) do Begin End;
        Ending:=True;
      End;
 
  Until Ending=True;
End;