Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu
Delphi & Pascal (česká wiki)
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
O dosboxu:
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
- než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
- pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
- reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
- pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
O dosboxu:
- pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
- hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
- hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam pouívejte legální dosbox turbo) je tak 7000
- nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
- hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně ve jede hladce
- DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
- totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
- 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
- 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
- 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
- 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
- 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
- 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
- 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
- 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
- riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Function EnterStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=80*2) and (GetMouseX<=240*2) and (GetMouseY>=40) and (GetMouseY<=104) and (GetButton1=1)) then EnterStiskly1:=1 else EnterStiskly1:=0; End; Function AutostartStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=0*2) and (GetMouseX<=62*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then AutostartStiskly1:=1 else AutostartStiskly1:=0; End; Function StartStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=64*2) and (GetMouseX<=103*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then StartStiskly1:=1 else StartStiskly1:=0; End; Function WinGambleStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=105*2) and (GetMouseX<=144*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then WinGambleStiskly1:=1 else WinGambleStiskly1:=0; End; Function VsaditStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=146*2) and (GetMouseX<=185*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then VsaditStiskly1:=1 else VsaditStiskly1:=0; End; Function DoMultiwinuStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=187*2) and (GetMouseX<=237*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then DoMultiwinuStiskly1:=1 else DoMultiwinuStiskly1:=0; End; Function HlavaStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=239*2) and (GetMouseX<=278*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then HlavaStiskly1:=1 else HlavaStiskly1:=0; End; Function OrelStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=280*2) and (GetMouseX<=319*2) and (GetMouseY>=185) and (GetMouseY<=199) and (GetButton1=1)) then OrelStiskly1:=1 else OrelStiskly1:=0; End; Function VybratCreditStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=220*2) and (GetMouseX<=270*2) and (GetMouseY>=44) and (GetMouseY<=59) and (GetButton1=1)) then VybratCreditStiskly1:=1 else VybratCreditStiskly1:=0; End; Function VybratMultiwinStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=220*2) and (GetMouseX<=270*2) and (GetMouseY>=62) and (GetMouseY<=76) and (GetButton1=1)) then VybratMultiwinStiskly1:=1 else VybratMultiwinStiskly1:=0; End; Function PadesatStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=272*2) and (GetMouseX<=278*2) and (GetMouseY>=44) and (GetMouseY<=83) and (GetButton1=1)) then PadesatStiskly1:=1 else PadesatStiskly1:=0; End; Function PetSetStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=279*2) and (GetMouseX<=281*2) and (GetMouseY>=42) and (GetMouseY<=60) and (GetButton1=1)) then PetSetStiskly1:=1 else PetSetStiskly1:=0; End; Function TisicStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=279*2) and (GetMouseX<=281*2) and (GetMouseY>=61) and (GetMouseY<=78) and (GetButton1=1)) then TisicStiskly1:=1 else TisicStiskly1:=0; End; Function PeStiskly1: Byte; Begin If ((GetMouseX>=260*2) and (GetMouseX<=300*2) and (GetMouseY>=60) and (GetMouseY<=80) and (GetButton1=1)) then PeStiskly1:=1 else PeStiskly1:=0; End;