Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure OvladaniScreen;
Begin
  ClearPage(Buffer[3]);
 
  Ramecek(0,0,319,199,ColorGreenBright,Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,268,5,'esc=exit',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,18,'do hry = enter',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,28,'konec programu = f10',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,38,'vhodit 50 korun = nula nebo nahoru',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,48,'vsunout 500 kc bankovku = klavesa pet',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,58,'vsunout 1000 kc bankovku = klavesa jedna',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,68,'vybrat kasu = c nebo dolu',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,84,'start = s',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,94,'auto start = a',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,104,'zmenit sazku = v nebo enter',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,114,'prepnout win/gamble = w nebo doleva nebo doprava',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,124,'prevest multiwin do creditu = drzet t nebo drzet d',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,142,'situace vyhry v dolni hre',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,152,'prevest vyhru do multiwinu = m nebo mezernik',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,162,'risk hlava = h',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,172,'risk orel = o',Buffer[3]);
 
  HideMouse;
  WaitRetrace;
  FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
  ShowMouse;
End;
 
 
Procedure Ovladani;
Var Ending: Boolean;
Begin
  Ending:=False;
  Repeat
    OvladaniScreen;
    Wait(DatRec.fpsProdleva);
 
{Esc} If Key[1]=True then
      Begin
        While Key[1]=True do Begin End;
        Ending:=True;
      End;
  Until Ending=True;
End;