Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure SetupSymboly(I: Byte);
Begin
  If I=0 then
  Begin
    If Valec[I].SymbolCounter<=MaxSymbolu-4 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+4];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-3 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyA[0];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-2 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyA[0];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyA[1];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-1 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyA[0];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyA[1];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyA[2];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyA[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyA[0];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyA[1];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyA[2];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyA[3];
    End;
  End;
 
  If I=1 then
  Begin
    If Valec[I].SymbolCounter<=MaxSymbolu-4 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+4];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-3 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyB[0];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-2 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyB[0];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyB[1];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-1 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyB[0];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyB[1];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyB[2];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyB[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyB[0];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyB[1];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyB[2];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyB[3];
    End;
  End;
 
  If I=2 then
  Begin
    If Valec[I].SymbolCounter<=MaxSymbolu-4 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+4];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-3 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+3];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyC[0];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-2 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+2];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyC[0];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyC[1];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu-1 then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+1];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyC[0];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyC[1];
      Valec[I].Symbol[4]:=SymbolyC[2];
    End;
 
    If Valec[I].SymbolCounter=MaxSymbolu then
    Begin
      Valec[I].Symbol[0]:=SymbolyC[Valec[I].SymbolCounter+0];
      Valec[I].Symbol[1]:=SymbolyC[0];
      Valec[I].Symbol[2]:=SymbolyC[1];
      Valec[I].Symbol[3]:=SymbolyC[2];
      Valec[I].Symbol[4]:=Symbolyc[3];
    End;
  End;
 
End;
 
 
Procedure RollProc;
Var I: Byte;
Begin
  For I:=0 to 2 do
  Begin
    If Valec[I].Rotate=True then
    Begin
      If Valec[I].Counter>0 then Dec(Valec[I].Counter)
                            else Begin
                                   Valec[I].Rotate:=False;
                                   If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(21+SoundValce)
                                                           else PlaySound(11+SoundValce);
                                   Inc(SoundValce);
                                 End;
 
      If Valec[I].Scroll<23 then Inc(Valec[I].Scroll)
                            else Valec[I].Scroll:=0;
 
      If Valec[I].Scroll=0 then
      Begin
        If Valec[I].SymbolCounter>0 then Dec(Valec[I].SymbolCounter)
                                    else Valec[I].SymbolCounter:=MaxSymbolu;
        SetupSymboly(I);
      End;
    End;
 
    If ((Valec[0].Rotate=False) and
        (Valec[1].Rotate=False) and
        (Valec[2].Rotate=False)) then AllStoped:=True;
  End;
End;