Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu
Delphi & Pascal (česká wiki)
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
O dosboxu:
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
- než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
- pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
- reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
- pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
O dosboxu:
- pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
- hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
- hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam pouívejte legální dosbox turbo) je tak 7000
- nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
- hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně ve jede hladce
- DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
- totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
- 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
- 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
- 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
- 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
- 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
- 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
- 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
- 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
- riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure RollSetup; Var I,A: Byte; Begin For I:=0 to 2 do Begin Valec[I].Rotate:=True; Valec[I].Scroll:=0; Slow[I].Mode:=0; End; For I:=1 to 5 do WinConf.Vyhra[I]:=False; For I:=1 to 9 do WinConf.Symbol[I]:=0; Valec[0].Counter:=239+Random(7)*24; Valec[1].Counter:=479+Random(7)*24; Valec[2].Counter:=719+Random(7)*24; {SlowDown Valce} A:=Random(2); If A=0 then Begin Randomize; A:=Random(3); For I:=0 to A do Slow[Random(3)].Mode:=1; End; For I:=0 to 2 do If Slow[I].Mode=1 then Inc(Valec[I].Counter,720); {Odstraneni Vyhry} WildJoker:=False; Vyhra.Castka:=0; PreValec[0].Counter:=Valec[0].Counter; PreValec[1].Counter:=Valec[1].Counter; PreValec[2].Counter:=Valec[2].Counter; For I:=0 to 2 do Begin PreValec[I].SymbolCounter:=Valec[I].SymbolCounter; For A:=0 to 4 do PreValec[I].Symbol[A]:=Valec[I].Symbol[A]; PreValec[I].Rotate:=True; PreValec[I].Scroll:=0; End; AllStopedPre:=False; Repeat RollPre; Until AllStopedPre=True; BezEfektu:=True; WinBude:=False; TestWin; If WinBude=True then Begin Obtiznost:=Random(65535); If Lista[0].Enable=True then Begin If Bet=2 then Begin If Obtiznost>=DatRec.Nahoda[0] then {8192} For I:=0 to 2 do Inc(Valec[I].Counter,Random((4)+1)*24); End; If Bet=4 then Begin If Obtiznost>=DatRec.Nahoda[1] then {32000} For I:=0 to 2 do Inc(Valec[I].Counter,Random((4)+1)*24); End End; If Lista[1].Enable=True then Begin If Obtiznost>=DatRec.Nahoda[2] then {20000} For I:=0 to 2 do Inc(Valec[I].Counter,Random((4)+1)*24); End; End; BezEfektu:=False; For I:=0 to 2 do Begin Valec[I].SymbolCounter:=PreValec[I].SymbolCounter; For A:=0 to 4 do Valec[I].Symbol[A]:=PreValec[I].Symbol[A]; End; RiskSpeed:=2; RiskSpeedCounter:=3; RiskSPDCounter:=2; SoundValce:=0; WildJoker:=False; Vyhra.Castka:=0; End;