Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu
Delphi & Pascal (česká wiki)
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
O dosboxu:
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
- než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
- pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
- reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
- pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
O dosboxu:
- pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
- hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
- hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam pouívejte legální dosbox turbo) je tak 7000
- nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
- hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně ve jede hladce
- DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
- totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
- 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
- 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
- 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
- 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
- 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
- 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
- 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
- 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
- riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure ResetVyhernosti; Begin {Limit 65535 WORD} DatRec.Nahoda[0]:=8000; {RollSetup bet 2, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[1]:=25000; {RollSetup bet 4, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[2]:=20000; {RollSetup bet 5, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[3]:=18000; {TestWin bet 2J, cim mensi tim vic vyher} DatRec.Nahoda[4]:=47000; {TestWin bet 2J, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[5]:=24000; {TestWin bet 4J, cim mensi tim vic vyher} DatRec.Nahoda[6]:=40000; {TestWin bet 4J, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[7]:=48000; {TestWin bet 5J, cim mensi tim min vyher} DatRec.Nahoda[8]:=34000; {Risking vyhernost cim mensi tim min vyher} End; Procedure SaveLoad(Save: Boolean); Var I: Byte; Begin FindFirst('gambler.dat',Archive,DirInfo); Case DosError Of 0: Begin {OK -> LOAD or SAVE} Assign(F,'gambler.dat'); If Save=True then Begin {SAVE} ReWrite(F,1); BlockWrite(F,DatRec,SizeOf(DatRec)); End else Begin {LOAD} Reset(F,1); BlockRead(F,DatRec,SizeOf(DatRec)) End; Close(F); End; 18: Begin {Not found -> Create new} Assign(F,'gambler.dat'); ReWrite(F,1); DatRec.fpsProdleva:=15; DatRec.RollSpeed:=1; DatRec.RawEnable:=True; DatRec.HiScore:=0; DatRec.Pub.Vklady:=0; DatRec.Pub.Vyplaceno:=0; DatRec.SBEnable:=True; DatRec.PS3:=True; DatRec.Hotovost:=0; For I:=0 to 13 do Begin DatRec.vec[I]:=True; VecProdata[I]:=False; End; ResetVyhernosti; DatRec.NahodnyRisk:=True; BlockWrite(F,DatRec,SizeOf(DatRec)); Close(F); End; End; {Case End} End; Procedure SaveLoadHistorie(Save: Boolean); Var I: Byte; Begin FindFirst('gambler.sav',Archive,DirInfo); Case DosError Of 0: Begin {OK -> LOAD or SAVE} Assign(F,'gambler.sav'); If Save=True then Begin {SAVE} ReWrite(F,1); BlockWrite(F,DatRec2,SizeOf(DatRec2)); End else Begin {LOAD} Reset(F,1); BlockRead(F,DatRec2,SizeOf(DatRec2)) End; Close(F); End; 18: Begin {Not found -> Create new} Assign(F,'gambler.sav'); ReWrite(F,1); For I:=0 to MaxHistorie do Begin DatRec2.Vklad[I]:=0; DatRec2.Vyplaceno[I]:=0; End; DatRec2.JackPot:=0; DatRec2.JackPotCounter:=9; BlockWrite(F,DatRec2,SizeOf(DatRec2)); Close(F); End; End; {Case End} End;