Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure AddScore(Number: Word);
Var Counter: Byte;
    I: Byte;
    zbytek: Byte;
    SoundCounter: Byte;
 
  Procedure DoDeseti(N: Byte);
  Var A: Byte;
  Begin
    Counter:=0;
    While N>0 do
    Begin
      If Counter<2 then
      Begin
        Inc(Counter);
        TestStopAutoStart;
        If DatRec.PS3=False then Begin
                                   MainGameScreen;
                                   Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                 End
                            else Begin
                                   UpdateScore;
                                   Wait(DatRec.fpsProdleva div 5);
                                 End;
      End else
      Begin
        Counter:=0;
        Inc(MultiWin);
        Dec(N);
        Dec(Vyhra.Castka);
        If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(15)
                                else PlaySound(5);
        If DatRec.PS3=False then Begin
                                   MainGameScreen;
                                   Wait(DatRec.fpsProdleva);
                                 End
                            else Begin
                                   UpdateScore;
                                   Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                 End;
      End;
    End;
  End;
 
Begin
  VyhraShow:=False;
  CreditShow:=False;
 
  For I:=0 to 8 do Btn[I].Blinking:=False;
  For I:=0 to 8 do Btn[I].Phase:=0;
  MainGameScreen;
 
  VyhraShow:=True;
  CreditShow:=False;
  Vyhra.Castka:=Number;
  MainGameScreen;
  For I:=0 to 49 do Wait(DatRec.fpsProdleva);
 
  {prepocitani do multiwinu}
  If Number<=10
  then DoDeseti(Number)
  else Begin
         zbytek:=Number mod 10;
         DoDeseti(zbytek);
         Dec(Number,zbytek);
 
         Counter:=0;
         SoundCounter:=0;
         While Number>0 do
         Begin
           If Counter<2 then
           Begin
             Inc(Counter);
             TestStopAutoStart;
             If DatRec.PS3=False then Begin
                                        MainGameScreen;
                                        Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                      End
                                 else Begin
                                        UpdateScore;
                                        Wait(DatRec.fpsProdleva div 5);
                                      End;
           End else
           Begin
             Counter:=0;
             Inc(MultiWin,5);
             Dec(Number,5);
             Dec(Vyhra.Castka,5);
 
             If ((SoundCounter>=0) and (SoundCounter<25)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(15)
                                       else PlaySound(5);
             End;
             If ((SoundCounter>=25) and (SoundCounter<50)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(16)
                                       else PlaySound(6);
             End;
             If ((SoundCounter>=50) and (SoundCounter<75)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(17)
                                       else PlaySound(7);
             End;
             If ((SoundCounter>=75) and (SoundCounter<100)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(12)
                                       else PlaySound(2);
             End;
             If ((SoundCounter>=100) and (SoundCounter<125)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(13)
                                       else PlaySound(3);
             End;
             If ((SoundCounter>=125) and (SoundCounter<=150)) then
             Begin
               If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(14)
                                       else PlaySound(4);
             End;
 
             If DatRec.PS3=False then Begin
                                        MainGameScreen;
                                        Wait(DatRec.fpsProdleva div 2);
                                      End
                                 else Begin
                                        UpdateScore;
                                        Wait(DatRec.fpsProdleva div 5);
                                      End;
             If SoundCounter<150 then Inc(SoundCounter);
           End;
         End;
       End;
  VyhraShow:=False;
  CreditShow:=True;
  Vyhra.Castka:=0;
End;