Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure SetWildJoker;
Var I: Byte;
    cekani: Word;
    cekani2: Word;
    cekani3: Word;
    Color: Byte;
    Tmp: array[1..3] of Byte;
Begin
 If BezEfektu=False then
 Begin
  If DatRec.SBEnable=True
  then Begin
         If DatRec.RawEnable=True then SBPlayRaw(36)
                                  else SBPlayRaw(31);
       End
  else Begin
         If DatRec.RawEnable=True then PlayRaw(36)
                                  else PlaySound(21);
       End;
 
Case Obrazek of
0:
Begin
  Color:=206;
  cekani:=0;
  cekani2:=0;
  cekani3:=0;
  Repeat
    Inc(cekani2);
    Inc(cekani3);
    If cekani2=2 then
    Begin
      cekani2:=0;
      GetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
      If Tmp[1]>0 then Dec(Tmp[1]);
      If Tmp[2]>0 then Dec(Tmp[2]);
      If Tmp[3]>0 then Dec(Tmp[3]);
      SetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
    End;
    If cekani3=2 then
    Begin
      cekani3:=0;
      If Color<222 then Inc(Color) else Color:=206;
    End;
    TestStopAutoStart;
    Inc(cekani);
    Wait(1);
  Until cekani=2600;
  Inc(Obrazek);
  For I:=0 to 15 do BlackPal(I+190);
  WriteBlok(30,44,64,64,127,127,Buffer[2],Buffer[3]);
  WriteBlok(30,44,64,64,127,127,Buffer[2],Buffer[4]);
End;
1:
Begin
  Color:=190;
  cekani:=0;
  cekani2:=0;
  cekani3:=0;
  Repeat
    Inc(cekani2);
    Inc(cekani3);
    If cekani2=2 then
    Begin
      cekani2:=0;
      GetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
      If Tmp[1]<ColorBackup2[Color].R then Inc(Tmp[1]);
      If Tmp[2]<ColorBackup2[Color].G then Inc(Tmp[2]);
      If Tmp[3]<ColorBackup2[Color].B then Inc(Tmp[3]);
      SetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
    End;
    If cekani3=2 then
    Begin
      cekani3:=0;
      If Color<206 then Inc(Color) else Color:=190;
    End;
    TestStopAutoStart;
    Inc(cekani);
    Wait(1);
  Until cekani=2600;
  Inc(Obrazek);
End;
2:
Begin
  Color:=190;
  cekani:=0;
  cekani2:=0;
  cekani3:=0;
  Repeat
    Inc(cekani2);
    Inc(cekani3);
    If cekani2=2 then
    Begin
      cekani2:=0;
      GetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
      If Tmp[1]>0 then Dec(Tmp[1]);
      If Tmp[2]>0 then Dec(Tmp[2]);
      If Tmp[3]>0 then Dec(Tmp[3]);
      SetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
    End;
    If cekani3=2 then
    Begin
      cekani3:=0;
      If Color<206 then Inc(Color) else Color:=190;
    End;
    TestStopAutoStart;
    Inc(cekani);
    Wait(1);
  Until cekani=2600;
  Inc(Obrazek);
  WriteBlok(30,44,0,64,63,127,Buffer[2],Buffer[3]);
  WriteBlok(30,44,0,64,63,127,Buffer[2],Buffer[4]);
End;
3:
Begin
  Color:=206;
  cekani:=0;
  cekani2:=0;
  cekani3:=0;
  Repeat
    Inc(cekani2);
    Inc(cekani3);
    If cekani2=2 then
    Begin
      cekani2:=0;
      GetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
      If Tmp[1]<ColorBackup1[Color].R then Inc(Tmp[1]);
      If Tmp[2]<ColorBackup1[Color].G then Inc(Tmp[2]);
      If Tmp[3]<ColorBackup1[Color].B then Inc(Tmp[3]);
      SetPal(Color,Tmp[1],Tmp[2],Tmp[3]);
    End;
    If cekani3=2 then
    Begin
      cekani3:=0;
      If Color<222 then Inc(Color) else Color:=206;
    End;
    TestStopAutoStart;
    Inc(cekani);
    Wait(1);
  Until cekani=2600;
  Obrazek:=0;
End;
End; {Case End}
 
  Case Bet of
    2: Inc(DatRec2.JackPot,1);
    4: Inc(DatRec2.JackPot,2);
  End; {Case End}
 
 End;
End;
 
 
Procedure JokerSetup;
Var JokerBool: Word;
    rand1: Word;
Begin
  If Lista[0].Enable=True then
  Begin
    If Bet=2 then
    Begin
      Randomize;
      JokerBool:=Random(65535);
      If JokerBool<DatRec.Nahoda[3] then Begin {18000}
                                           WildJoker:=False;
                                           rand1:=Random(65535);
                                           If rand1>DatRec.Nahoda[4] then Joker2x:=False {47000}
                                                                     else Joker2x:=True;
                                          End
                                     else Begin WildJoker:=True; Joker2x:=False; End;
    End;
    If Bet=4 then
    Begin
      Randomize;
      JokerBool:=Random(65535);
      If JokerBool<DatRec.Nahoda[5] then Begin {24000}
                                           WildJoker:=False;
                                           rand1:=Random(65535);
                                           If rand1>DatRec.Nahoda[6] then Joker2x:=False {47000}
                                                                     else Joker2x:=True;
                              End
                         else Begin WildJoker:=True; Joker2x:=False; End;
    End;
  End;
 
  If Lista[1].Enable=True then
  Begin
    WildJoker:=False;
    rand1:=Random(65535);
    If rand1>DatRec.Nahoda[7] then Joker2x:=False {48000}
                              else Joker2x:=True;
  End;
End;
 
 
Procedure WaitJokerPlus;
Begin
  VyhraShow:=True;
  CreditShow:=False;
  MainGameScreen;
  For I:=0 to 49 do
  Begin
    TestStopAutoStart;
    Wait(DatRec.fpsProdleva);
  End;
End;
 
 
Procedure IncVyhra(I,N: Byte);
Var A: Byte;
Begin
  Case Valec[I].Symbol[N] of
    1: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,8)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,16);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,8)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,16);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,40);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,40);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    2: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,16)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,24);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,16)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,24);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,40);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,40);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    3: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,24)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,32);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,24)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,32);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,80);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,80);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    4: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,32)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,40);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,32)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,40);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,80);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,80);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    5: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,40)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,80);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,40)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,80);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,120);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,120);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    6: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,80)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,120);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,80)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,120);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,160);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,160);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    7: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,120)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,160);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,120)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,160);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,200);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,200);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    8: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,160)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,200);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,160)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,200);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,300);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,300);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    9: Begin
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,200)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,240);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,200)
                                       else Inc(Vyhra.Castka,240);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,400);
           If Joker2x=True then
           Begin
             WaitJokerPlus;
             Inc(Vyhra.Castka,400);
             WaitJokerPlus;
           End;
         End;
       End;
    0: Begin
         JackPotPadl:=True;
         If Lista[0].Enable=True then
         Begin
           If Lista[0].Sazka[0]=True then Inc(Vyhra.Castka,400)
                                     else Inc(Vyhra.Castka,400);
         End else
         Begin
           Inc(Vyhra.Castka,750);
         End;
       End;
  End; {Case End}
  WinConf.SoundSet:=Valec[I].Symbol[N];
  Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,116,142,'   hare rama   ',Buffer[3]);
  WaitRetrace;
  FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
  Blok(109,141,210,149,ColorBlack,Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,140,5,7,1,116,142,'win   win   win',Buffer[3]);
  WaitRetrace;
  FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
  For A:=0 to 49 do
  Begin
    TestStopAutoStart;
    Wait(DatRec.fpsProdleva);
  End;
  VyhraShow:=True;
  CreditShow:=False;
  MainGameScreen;
  Joker2x:=False;
End;
 
 
Procedure TestWin;
Begin
  Joker2x:=False;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]>0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[1].Symbol[1]) and (Valec[1].Symbol[1]=Valec[2].Symbol[1])) then
  Begin
    If BezEfektu=False then
    Begin
      IncVyhra(0,1);
      WinConf.Symbol[1]:=1;
      WinConf.Symbol[2]:=1;
      WinConf.Symbol[3]:=1;
      WinConf.Vyhra[1]:=True;
      WinBlink;
    End;
    WinBude:=True;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[2]>0) and (Valec[0].Symbol[2]=Valec[1].Symbol[2]) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[2])) then
  Begin
    If BezEfektu=False then
    Begin
      IncVyhra(0,2);
      WinConf.Symbol[4]:=1;
      WinConf.Symbol[5]:=1;
      WinConf.Symbol[6]:=1;
      WinConf.Vyhra[2]:=True;
      WinBlink;
    End;
    WinBude:=True;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]>0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[1].Symbol[3]) and (Valec[1].Symbol[3]=Valec[2].Symbol[3])) then
  Begin
    If BezEfektu=False then
    Begin
      IncVyhra(0,3);
      WinConf.Symbol[7]:=1;
      WinConf.Symbol[8]:=1;
      WinConf.Symbol[9]:=1;
      WinConf.Vyhra[3]:=True;
      WinBlink;
    End;
    WinBude:=True;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]>0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[1].Symbol[2]) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[3])) then
  Begin
    If BezEfektu=False then
    Begin
      IncVyhra(0,1);
      WinConf.Symbol[1]:=1;
      WinConf.Symbol[5]:=1;
      WinConf.Symbol[9]:=1;
      WinConf.Vyhra[4]:=True;
      WinBlink;
    End;
    WinBude:=True;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]>0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[1].Symbol[2]) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[1])) then
  Begin
    If BezEfektu=False then
    Begin
      IncVyhra(0,3);
      WinConf.Symbol[7]:=1;
      WinConf.Symbol[5]:=1;
      WinConf.Symbol[3]:=1;
      WinConf.Vyhra[5]:=True;
      WinBlink;
    End;
    WinBude:=True;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[1]=Valec[2].Symbol[1])) or
     ((Valec[1].Symbol[1]=0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[2].Symbol[1])) or
     ((Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[1].Symbol[1])) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (WinConf.Vyhra[1]=False)) then
        Begin IncVyhra(1,1); WinConf.Vyhra[1]:=True; End;
        If ((Valec[1].Symbol[1]=0) and (WinConf.Vyhra[1]=False)) then
        Begin IncVyhra(2,1); WinConf.Vyhra[1]:=True; End;
        If ((Valec[2].Symbol[1]=0) and (WinConf.Vyhra[1]=False)) then
        Begin IncVyhra(0,1); WinConf.Vyhra[1]:=True; End;
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[2]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[2]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[2])) or
     ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[0].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[2])) or
     ((Valec[2].Symbol[2]=0) and (Valec[0].Symbol[2]=Valec[1].Symbol[2])) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        If ((Valec[0].Symbol[2]=0) and (WinConf.Vyhra[2]=False)) then
        Begin IncVyhra(1,2); WinConf.Vyhra[2]:=True; End;
        If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (WinConf.Vyhra[2]=False)) then
        Begin IncVyhra(2,2); WinConf.Vyhra[2]:=True; End;
        If ((Valec[2].Symbol[2]=0) and (WinConf.Vyhra[2]=False)) then
        Begin IncVyhra(0,2); WinConf.Vyhra[2]:=True; End;
        WinConf.Symbol[4]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[6]:=1;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[3]=Valec[2].Symbol[3])) or
     ((Valec[1].Symbol[3]=0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[2].Symbol[3])) or
     ((Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[1].Symbol[3])) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (WinConf.Vyhra[3]=False)) then
        Begin IncVyhra(1,3); WinConf.Vyhra[3]:=True; End;
        If ((Valec[1].Symbol[3]=0) and (WinConf.Vyhra[3]=False)) then
        Begin IncVyhra(2,3); WinConf.Vyhra[3]:=True; End;
        If ((Valec[2].Symbol[3]=0) and (WinConf.Vyhra[3]=False)) then
        Begin IncVyhra(0,3); WinConf.Vyhra[3]:=True; End;
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[8]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[3])) or
     ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[2].Symbol[3])) or
     ((Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[0].Symbol[1]=Valec[1].Symbol[2])) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (WinConf.Vyhra[4]=False)) then
        Begin IncVyhra(1,2); WinConf.Vyhra[4]:=True; End;
        If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (WinConf.Vyhra[4]=False)) then
        Begin IncVyhra(2,3); WinConf.Vyhra[4]:=True; End;
        If ((Valec[2].Symbol[3]=0) and (WinConf.Vyhra[4]=False)) then
        Begin IncVyhra(0,1); WinConf.Vyhra[4]:=True; End;
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=Valec[2].Symbol[1])) or
     ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[2].Symbol[1])) or
     ((Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[0].Symbol[3]=Valec[1].Symbol[2])) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (WinConf.Vyhra[5]=False)) then
        Begin IncVyhra(1,2); WinConf.Vyhra[5]:=True; End;
        If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (WinConf.Vyhra[5]=False)) then
        Begin IncVyhra(2,1); WinConf.Vyhra[5]:=True; End;
        If ((Valec[2].Symbol[1]=0) and (WinConf.Vyhra[5]=False)) then
        Begin IncVyhra(0,3); WinConf.Vyhra[5]:=True; End;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[1]=0) and (Valec[2].Symbol[1]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(2,1);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[2]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[1]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[1]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(1,1);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[2]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[1]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[1].Symbol[1]=0) and (Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[0].Symbol[1]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(0,1);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[2]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[1]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[2]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[2]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(2,2);
        WinConf.Symbol[4]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[6]:=1;
        WinConf.Vyhra[2]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[2]=0) and (Valec[1].Symbol[2]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(1,2);
        WinConf.Symbol[4]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[6]:=1;
        WinConf.Vyhra[2]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[2]=0) and (Valec[0].Symbol[2]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(0,2);
        WinConf.Symbol[4]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[6]:=1;
        WinConf.Vyhra[2]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[3]=0) and (Valec[2].Symbol[3]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
    If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(2,3);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[8]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[3]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[3]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(1,3);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[8]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[3]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[1].Symbol[3]=0) and (Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[0].Symbol[3]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(0,3);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[8]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[3]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[3]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(2,3);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[4]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[1]=0) and (Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[2]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(1,2);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[4]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[3]=0) and (Valec[0].Symbol[1]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(0,1);
        WinConf.Symbol[1]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[9]:=1;
        WinConf.Vyhra[4]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[1]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(2,1);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[5]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[0].Symbol[3]=0) and (Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[1].Symbol[2]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(1,2);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[5]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  If ((Valec[1].Symbol[2]=0) and (Valec[2].Symbol[1]=0) and (Valec[0].Symbol[3]>0)) then
  Begin
    JokerSetup;
    If WildJoker=False then
    Begin
      If BezEfektu=False then
      Begin
        IncVyhra(0,3);
        WinConf.Symbol[7]:=1;
        WinConf.Symbol[5]:=1;
        WinConf.Symbol[3]:=1;
        WinConf.Vyhra[5]:=True;
        WinBlink;
      End;
    WinBude:=True;
    End else SetWildJoker;
  End;
 
  Joker2x:=False;
End;