Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu
Delphi & Pascal (česká wiki)
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Histher.pas, Jackpot.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Mys.pas, Ovladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pas, Plus500.pas, Prodat.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollpre.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Rskdolni.pas, Rskhorni.pas
Príklady: Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Update5.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas, Zisky.pas
Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
O dosboxu:
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.
POZOR:
- než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
- pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
- reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
- pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
O dosboxu:
- pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
- hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
- hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam pouívejte legální dosbox turbo) je tak 7000
- nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
- hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně ve jede hladce
- DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
- totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti
Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 vechny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo a 65000" je druhá část moného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 a 65535" , ale záleí na poměru na switchi co je pravděpodobnějí interval.
SWITCHE:
- 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
- 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
- 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
- 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
- 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
- 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
- 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
- 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
- riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure WriteSymbol(x,y:Word; Symbol:Byte; Color:Boolean; Up,Down:Byte;BufferTo:Word); Var A,B: Word; Begin Case Symbol of 1: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,0,A,31,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,0,A,31,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 2: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,32,A,63,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,32,A,63,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 3: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,64,A,95,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,64,A,95,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 4: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,96,A,127,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,96,A,127,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 5: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,128,A,159,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,128,A,159,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 6: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,160,A,191,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,160,A,191,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 7: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,192,A,223,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,192,A,223,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 8: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,224,A,255,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,224,A,255,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 9: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,256,A,287,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,256,A,287,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; 0: Begin If Color=True then Begin A:=24+Up; B:=47-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,288,A,319,B,Buffer[2],BufferTo) End else Begin A:=0+Up; B:=23-Down; If B>A then WriteBlok(x,y,288,A,319,B,Buffer[2],BufferTo); End; End; End; {Case End} End; Procedure KresliValce2; Begin HideMouse; WriteSymbol(108,54,Valec[0].Symbol[0],False,24-Valec[0].Scroll,0,Buffer[4]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll,Valec[0].Symbol[1],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll+24,Valec[0].Symbol[2],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll+48,Valec[0].Symbol[3],False,0,Valec[0].Scroll,Buffer[4]); WriteSymbol(144,54,Valec[1].Symbol[0],False,24-Valec[1].Scroll,0,Buffer[4]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll,Valec[1].Symbol[1],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll+24,Valec[1].Symbol[2],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll+48,Valec[1].Symbol[3],False,0,Valec[1].Scroll,Buffer[4]); WriteSymbol(180,54,Valec[2].Symbol[0],False,24-Valec[2].Scroll,0,Buffer[4]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll,Valec[2].Symbol[1],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll+24,Valec[2].Symbol[2],False,0,0,Buffer[4]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll+48,Valec[2].Symbol[3],False,0,Valec[2].Scroll,Buffer[4]); ShowMouse; End; Procedure KresliValce; Begin WriteSymbol(108,54,Valec[0].Symbol[0],False,24-Valec[0].Scroll,0,Buffer[3]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll,Valec[0].Symbol[1],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll+24,Valec[0].Symbol[2],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(108,54+Valec[0].Scroll+48,Valec[0].Symbol[3],False,0,Valec[0].Scroll,Buffer[3]); WriteSymbol(144,54,Valec[1].Symbol[0],False,24-Valec[1].Scroll,0,Buffer[3]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll,Valec[1].Symbol[1],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll+24,Valec[1].Symbol[2],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(144,54+Valec[1].Scroll+48,Valec[1].Symbol[3],False,0,Valec[1].Scroll,Buffer[3]); WriteSymbol(180,54,Valec[2].Symbol[0],False,24-Valec[2].Scroll,0,Buffer[3]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll,Valec[2].Symbol[1],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll+24,Valec[2].Symbol[2],False,0,0,Buffer[3]); WriteSymbol(180,54+Valec[2].Scroll+48,Valec[2].Symbol[3],False,0,Valec[2].Scroll,Buffer[3]); End;