Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure Zisky(X,Y,I: Word);
Var A,B,C: LongInt;
Begin
 Case I of
 255:
  Begin
    A:=DatRec.Pub.Vklady;
    B:=DatRec.Pub.Vyplaceno;
    If DatRec.Pub.Vklady>DatRec.Pub.Vyplaceno
    then Begin
           C:=A-B;
           WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,X,Y,'-',Buffer[3]);
           WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X+6,Y,C,Buffer[3]);
         End;
    If DatRec.Pub.Vklady<DatRec.Pub.Vyplaceno
    then Begin
           C:=B-A;
           WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,X,Y,'+',Buffer[3]);
           WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X+6,Y,C,Buffer[3]);
         End;
    If DatRec.Pub.Vklady=DatRec.Pub.Vyplaceno
    then WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X,Y,0,Buffer[3]);
  End;
 0..24:
  Begin
    A:=DatRec2.Vklad[I];
    B:=DatRec2.Vyplaceno[I];
    If DatRec2.Vklad[I]>DatRec2.Vyplaceno[I]
    then Begin
           C:=A-B;
           WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,X,Y,'-',Buffer[3]);
           WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X+6,Y,C,Buffer[3]);
         End;
    If DatRec2.Vklad[I]<DatRec2.Vyplaceno[I]
    then Begin
           C:=B-A;
           WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,X,Y,'+',Buffer[3]);
           WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X+6,Y,C,Buffer[3]);
         End;
    If ((I=0) and (DatRec2.Vklad[I]=DatRec2.Vyplaceno[I]))
    then WriteNumber(Buffer[1],160,15,5,5,1,X,Y,0,Buffer[3]);
  End;
 End; {Case End}
End;