Příspěvky uživatele
9. 10. 2012
Konstantním adresovým výrazem
Vytvorená stránka „Konstantní adresový výraz je výraz, který může obsahovat adresu, ofsetovou nebo segmentovou část globální proměnné, typové konstanty, procedury nebo funkce...“
Assign
bez shrnutí editace
+1
Delphi & Pascal (česká wiki):Ochrana osobných údajov
bez shrnutí editace
-24
$CAP MSG
Presmerovanie na $CAP MSG (filtr)
$TASM
bez shrnutí editace
$SAVE CUR
Presmerovanie na $SAVE ALL
$SAVE PROMPT
Presmerovanie na $SAVE ALL
$NOSWAP
bez shrnutí editace
+8
$NOSWAP
bez shrnutí editace
$W: Zásobníkový rámec pro Windows
bez shrnutí editace
+76
$G: Generování kódu 80286
bez shrnutí editace
-4
$X+
Presmerovanie na $X: Rozšířená syntaxe
@
bez shrnutí editace
-1
@
bez shrnutí editace
+1
@
Vytvorená stránka „Operátor @: Operace s ukazatelem Operátor @ pomáhá vytvořit ukazatel na proměnnou nebo funkci. Operátor Operace Typ o...“
PChar
Presmerovanie na Typy ukazatel
Typy ukazatel
Vytvorená stránka „Proměnná typu ukazatel obsahuje adresu dynamické proměnné určeného bázového typu. Proměnné typu ukazatel můžete přiřadit hodnotu: * procedurami New n...“
Kategorie:Typové konstanty
bez shrnutí editace
-286
Typové konstanty
Presmerovanie na Kategória:Typové konstanty
Konstantní adresový výraz
Vytvorená stránka „Konstantní adresový výraz je výraz, který může obsahovat adresu, ofsetovou nebo segmentovou část globální proměnné, typové konstanty, procedury nebo [[funk...“
Ukazatelové typové konstanty
bez shrnutí editace
Ukazatelové typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty typu ukazatel obvykle obsahuje konstantní adresový výraz pro určení hodnoty ukazatele. Pokud povolíte rozšířenou syntaxi překladače ...“
Typové konstanty záznamu
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty typu záznam určuje identifikátory a hodnoty každé položky. Položky musí být uvedeny ve stejném pořadí, v jakém jsou deklarovány. * Pok...“
Typové konstanty pole
bez shrnutí editace
-3
Typové konstanty pole
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty typu array určuje hodnoty složek. Prvek konstantního pole může být libovolný typ kromě typu souboru. ;Příklad type Stav = (Aktivni, P...“
Strukturované typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty strukturovaného typu určuje hodnotu každé položky struktury. Turbo Pascal podporuje deklarace konstant typu pole, záznam, množina...“
Řetězcové typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty typu řetězec určuje maximální délku znakového řetězce a jeho počáteční obsah: ;Příklady const Zahlavi: string[7] = 'Sekce'; No...“
Objektové typové konstanty
bez shrnutí editace
+12
Objektové typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace objektového typu používá stejnou syntaxi jako deklarace konstanty typu záznam. Žádná hodnota není, ani nemůže být, přiřazena metodám objektu. ...“
Množinové typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace množinových typových konstant určuje hodnotu pomocí konstantního množinového výrazu. ;Příklady type Cislice = set of 0..9; Pismena = set of ...“
Kategorie:Typové konstanty
bez shrnutí editace
+286
Kategorie:Typové konstanty
Vytvorená stránka „Typové konstanty lze srovnat s inicializovanými proměnnými, jejichž hodnota je definována již od začátku jejich bloku. Od netypových konstant se liší tím, ...“
Jednoduché typové konstanty
Vytvorená stránka „Deklarace konstanty jednoduchého typu určuje typ a hodnotu. Hodnota typové konstanty může být určena konstantním adresovým výrazem. Protože typová kons...“
Procedurální typové konstanty
Vytvorená stránka „Procedurální typové konstanty může obsahovat pouze identifikátor procedury nebo funkce, které je s typem konstanty kompatibilní vzhledem k přiřazení. ;Přík...“
GetModeRange
bez shrnutí editace
+13
SetLineStyle
bez shrnutí editace
-4
$G: Seskupování jednotek do segmentů
bez shrnutí editace
+34
$S Preferovaná velikost segmentu
bez shrnutí editace
+68
$F+
Presmerovanie na $F
$G
Presmerovanie na $G: Seskupování jednotek do segmentů
$N-
Presmerovanie na $N: Režim koprocesoru
$NOSWAP
bez shrnutí editace
+32
$NOSWAP
bez shrnutí editace
+111
$O: Generování ovrlejového kódu
bez shrnutí editace
+32
$O
Presmerovanie na $O: Generování ovrlejového kódu
$O+
Presmerovanie na $O: Generování ovrlejového kódu
$O: Jméno ovrlejové jednotky
bez shrnutí editace
+93
$N+
Presmerovanie na $N: Režim koprocesoru
$Y: Informace o odkazech na symboly
bez shrnutí editace
+36
$Y: Informace o odkazech na symboly
bez shrnutí editace
+108