Otevřít hlavní menu

Mark

Verze z 3. 1. 2014, 18:15, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Zaznamená stav haldy do proměnné typu ukazatel.

Deklarace
procedure Mark(var p: pointer);
Omezení
Neměla by být používána s FreeMem ani Dispose.
Režim
Reálný, Chráněný
Viz také
Dispose
FreeMem
GetMem
New
Release


Vzorový příklad

{Mark.PAS}
{ Vzorový příklad pro Mark a Release }
uses Crt;
 var
   p : pointer;
   p1,p2,p3 : ^Integer;
 begin
   ClrScr;
   New(p1); { Alokuje Integer }
   Mark(p); { Uloží stav haldy }
   New(p2); { Alokuje další dva Integer }
   New(p3);
   Release(p); { Paměť, rezervovaná pro p2^ a p3^ byla uvolněna; 
                 p1^ může být stále použito }
 end.