Přidáno 1 454 bajtů,
3. 10. 2012, 20:46 Vyprázdní vyrovnávací paměť pro překryvné programové segmenty (overlay buffer).
;Deklarace
procedure OvrClearBuf;
;Režim
:Reálný
;Poznámky
:Uvolní všechny aktuálně zavedené ovrleje z bufferu ovrlejů. To vynutí při následných voláních rutin, obsažených v ovrlejích, znovuzavedení ovrlejí z diskového souboru (nebo z [[EMS]]). Pokud je [[OvrClearBuf]] volána zevnitř ovrleje, po návratu z [[OvrClearBuf]] je tato ovrlej okamžitě znovuzavedena.
:Správce ovrlejí na vás nikdy nebude požadovat volat [[OvrClearBuf]]; to ve skutečnosti snižuje výkon vaší aplikace, protože to vynucuje znovuzavádění ovrlejí. [[OvrClearBuf]] je určená pouze pro speciální použití, jako např. dočasné využití vyhrazené oblasti paměti pro jiný účel.
;Viz také
:[[OvrGetBuf]]
:[[OvrSetBuf]]
Vzorový příklad
{ OvrClrbf.PAS }
{ Příklad pro OvrClearBuf: Pouze v reálném režimu real mode }
{$M 16384,65536,655360}
uses Overlay;
begin
OvrInit('EDITOR.OVR');
if OvrResult <> ovrOk then
Halt(1);
WriteLn('Použijeme ovrlejový buffer pro dočasnou úschovu. ');
OvrClearBuf; { Vyčistí ovrlejovy buffer }
{ Nepřekryvný kód teď může používat
ovrlejový buffer pro různé cíle, dokud
není volán další ovrlejový podprogram.
Dosažitelná oblast je od OvrHeapOrg:0 do
OvrHeapEnd:0 (segment:offset). }
end.
[[Category:Overlay]]