Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

OvrClearBuf

Přidáno 1 454 bajtů, 3. 10. 2012, 20:46
Vytvorená stránka „Vyprázdní vyrovnávací paměť pro překryvné programové segmenty (overlay buffer). ;Deklarace procedure OvrClearBuf; ;Režim :Reálný ;Poznámky :Uvolní vše...“
Vyprázdní vyrovnávací paměť pro překryvné programové segmenty (overlay buffer).

;Deklarace
procedure OvrClearBuf;

;Režim
:Reálný

;Poznámky
:Uvolní všechny aktuálně zavedené ovrleje z bufferu ovrlejů. To vynutí při následných voláních rutin, obsažených v ovrlejích, znovuzavedení ovrlejí z diskového souboru (nebo z [[EMS]]). Pokud je [[OvrClearBuf]] volána zevnitř ovrleje, po návratu z [[OvrClearBuf]] je tato ovrlej okamžitě znovuzavedena.

:Správce ovrlejí na vás nikdy nebude požadovat volat [[OvrClearBuf]]; to ve skutečnosti snižuje výkon vaší aplikace, protože to vynucuje znovuzavádění ovrlejí. [[OvrClearBuf]] je určená pouze pro speciální použití, jako např. dočasné využití vyhrazené oblasti paměti pro jiný účel.


;Viz také
:[[OvrGetBuf]]

:[[OvrSetBuf]]


Vzorový příklad

{ OvrClrbf.PAS }
{ Příklad pro OvrClearBuf: Pouze v reálném režimu real mode }
{$M 16384,65536,655360}
uses Overlay;
begin
OvrInit('EDITOR.OVR');
if OvrResult <> ovrOk then
Halt(1);
WriteLn('Použijeme ovrlejový buffer pro dočasnou úschovu. ');
OvrClearBuf; { Vyčistí ovrlejovy buffer }
{ Nepřekryvný kód teď může používat
ovrlejový buffer pro různé cíle, dokud
není volán další ovrlejový podprogram.
Dosažitelná oblast je od OvrHeapOrg:0 do
OvrHeapEnd:0 (segment:offset). }
end.

[[Category:Overlay]]

Navigační menu