SetGraphMode: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Created page with "Nastaví systém do grafického režimu a vymaže obrazovku. ;Deklarace procedure SetGraphMode(Mode: Integer); ;Režim :Reálný, Chráněný ;Poznámky :Mode musí být p...") |
m (1 revízia: Unit Graph) |
(Žádný rozdíl)
|
Aktuální verze z 4. 10. 2012, 17:01
Nastaví systém do grafického režimu a vymaže obrazovku.
- Deklarace
procedure SetGraphMode(Mode: Integer);
- Režim
- Reálný, Chráněný
- Poznámky
- Mode musí být platným režimem aktuálního driveru. Tato procedura se používá ke zvolení jiného grafického režimu, než je implicitní režim nastavený procedurou [[[InitGraph]].
- SetGraphMode může také sloužit spolu s RestoreCrtMode ke střídání grafických režimů displeje s textovými.
- Volání SetGraphMode obnoví všechna nastavení grafiky do jejich implicitních hodnot (ukazatel pozice (current pointer), paletu, barvu, výřez (viewport), atd.).
- Nejnižší a nejvyšší číslo režimu, platné pro aktuální driver, vrací procedura GetModeRange.
- Pokud se pokusíte zvolit režim neplatný pro aktuální driver, vrátí GraphResult hodnotu grInvalidMode.
- Omezení
- Před voláním SetGraphMode musí úspěšně proběhnout procedura InitGraph.
- Viz také
- ClearDevice
Vzorový příklad
{GetMdRng.PAS} {Vzorový příklad pro proceduru GetModeRange.} uses Graph; var Lowest, Highest: Integer; begin GetModeRange(EGA64, Lowest, Highest); Write('Nejnižší = ', Lowest); Write(' Nejvyšší = ', Highest); end.