$O: Jméno ovrlejové jednotky
Verze z 8. 10. 2012, 11:35, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky) (1 revízia: Direktivy překladača)
Pouze reálný režim. Vloží jednotku do ovrleje.
Syntaxe: {$O JménoJednotky} Type: Lokální Menu: žádné
- Popis
Při kompilování programu {$O JménoJednotky} určuje, které z jednotek, používaných programem, se mají umístit do souboru .OVR namísto do souboru .EXE.
- Direktivy {$O JménoJednotky} musejí být v programu umístěny za klauzulí uses.
- Direktiva {$O JménoJednotky} nemá žádný efekt, když se použije v jednotce.
- Překladač ohlásí chybu, pokud se pokusíte použít jako ovrlej jednotku, která nebyla zkompilována v režimu {$O+}.
- Všechny jednotky, vyjmenované v direktivě {$O JménoJednotky} musí být přeloženy se zaškrtnutou volbou Overlays Allowed (v dialogovém boxu Options|Compiler).
- Viz také
- $O