GetImage
Verze z 4. 10. 2012, 16:20, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky) (Created page with "Uloží bitový obraz určené oblasti do bufferu. ;Deklarace procedure GetImage(x1, y1, x2, y2: Integer; var BitMap); ;Režim :Reálný, Chráněný ;Poznámky :X1, Y1, X...")
Uloží bitový obraz určené oblasti do bufferu.
- Deklarace
procedure GetImage(x1, y1, x2, y2: Integer; var BitMap);
- Režim
- Reálný, Chráněný
- Poznámky
- X1, Y1, X2 a Y2 definují pravoúhlou oblast na obrazovce. BitMap je parametr bez typu, který musí být větší nebo roven 6 plus velikost plochy definované zadanou oblastí. První dvě slova BitMap obsahují šířku a výšku oblasti. Třetí slovo je rezervováno.
- Zbytek BitMap je použit k uložení vlastního bitového obrazu. Pro určení potřebné velikosti BitMap použijte funkci ImageSize.
- Omezení
- Je nutno být v grafickém režimu. Paměť požadovaná k uložení oblasti musí být menší než 64K.
- Viz také
- ImageSize
Vzorový příklad
{Getimage.PAS} {Vzorový příklad pro proceduru GetImage.} uses Graph; var Gd, Gm: Integer; P: Pointer; Size: Word; begin Gd := Detect; InitGraph(Gd, Gm, ' '); if GraphResult <> grOk then Halt(1); Bar(0, 0, GetMaxX, GetMaxY); Size := ImageSize(10, 20, 30, 40); GetMem(P, Size); { Alokování paměti v haldě } GetImage(10, 20, 30, 40, P^); Readln; ClearDevice; PutImage(100, 100, P^, NormalPut); Readln; CloseGraph; end.