Změny

Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

InstallUserDriver

Přidány 4 bajty, 19. 10. 2012, 21:38
bez shrnutí editace
;Poznámky
:Ovládač musí byť uložený v súbore, ktorého meno je v parametre NAME. Parameter AUTODETECTPTR môže udávať vstupný bod užívateľskej autodetekčnej funkcie. Táto funkcia nesmie mať formálne parametre, musí byť preložená ako FAR funkcia (direktíva prekladača {[[$F+]]}) a jej funkčná hodnota musí byť typu [[Integer]].
:Funkčná hodnota autodetekčnej funkcie udáva implicitný grafický režim inštalovaného grafického ovládača. Výsledkom činnosti funkcie INSTALLUSERDRIVER je natiahnutie špecifikovaného ovládača do dynamickej pamäte a jeho zápis do tabuľky ovládačov. Ak sú tieto akcie úspešné, je výstupná hodnota funkcie číslo ovládača. (kladná hodnota). Pokiaľ nieje možné niektorú akciu uskutočniť úspešne je výstupnou hodnotou číslo chyby ­11 (GRERROR).
:There are two ways to use this vendor-supplied driver. Suppose you have a new video card called the Spiffy Graphics Array (SGA) and that the SGA manufacturer provided you with a [[BGI]] device driver (SGA.BGI). The easiest way to use this driver is to install it by calling [[InstallUserDriver]] and then passing the return value (the assigned driver number) directly to [[InitGraph]]:
var Driver, Mode: Integer;
If, however, DetectSGA determines that an SGA is present, it returns a nonnegative mode number, and InitGraph locates and loads SGA.BGI, puts the hardware into the default graphics mode recom-mended by DetectSGA, and finally returns control to your program.
 
;Viz také

Navigační menu