Přidáno 1 303 bajtů,
4. 10. 2012, 16:20 Uloží bitový obraz určené oblasti do bufferu.
;Deklarace
procedure GetImage(x1, y1, x2, y2: Integer; var BitMap);
;Režim
:Reálný, Chráněný
;Poznámky
:X1, Y1, X2 a Y2 definují pravoúhlou oblast na obrazovce. BitMap je parametr bez typu, který musí být větší nebo roven 6 plus velikost plochy definované zadanou oblastí. První dvě slova [[BitMap]] obsahují šířku a výšku oblasti. Třetí slovo je rezervováno.
:Zbytek [[BitMap]] je použit k uložení vlastního bitového obrazu. Pro určení potřebné velikosti [[BitMap]] použijte funkci [[ImageSize]].
;Omezení
:Je nutno být v grafickém režimu. Paměť požadovaná k uložení oblasti musí být menší než 64K.
;Viz také
:[[ImageSize]]
:[[PutImage]]
Vzorový příklad
{Getimage.PAS}
{Vzorový příklad pro proceduru GetImage.}
uses Graph;
var
Gd, Gm: Integer;
P: Pointer;
Size: Word;
begin
Gd := Detect;
InitGraph(Gd, Gm, ' ');
if GraphResult <> grOk then
Halt(1);
Bar(0, 0, GetMaxX, GetMaxY);
Size := ImageSize(10, 20, 30, 40);
GetMem(P, Size); { Alokování paměti v haldě }
GetImage(10, 20, 30, 40, P^);
Readln;
ClearDevice;
PutImage(100, 100, P^, NormalPut);
Readln;
CloseGraph;
end.
[[Category:Graph]]
[[Category:Procedúry Graph]]