Pascal programy, grafika

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Stránky: [1-10]  [aktuálna]  [21-30]  [31-40]  [41-50]  [51-53]

Poradie:11
gambler.pngAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasOvladani.pasRisk.pasRiskscr.pasRoll.pasRollproc.pasRolsetup.pasSaveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pas
Súbor exe: Gambler.zip

Klasický výherní automat "Daytona Classic 750" samozřejmě s trochu odlišnou grafikou.
  • Podporuje Sound Blaster nebo PC Speaker
  • ovládání je ve hře popsáno
POZOR:
  • doporučená hodnota cycles pro DOSBox není "cycles=max" ale "cycles=5000" !!
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"



Poradie:12
wall.pngAutor: Aleš Kucik
web: www.webpark.cz/prog-pascal

Program: Dungeon.pas
Súbor exe: Dungeon.exe
Potrebné: Wall.pcx

Demonštrační program na téma 3D DUNGEON
  • tento program by měl jednoduše nastíniť techniku, jak vykreslit nejaký 3D pohled
  • nedostatkem je špatná orientace v takovem dungeonu, protože se můžete otočit jen po 90 stupních
  • další nedostatek mnou použité metódy zobrazení objevíte, když se postavíte proti zdi rohu tak, že byste měli částečne po strane videt do chodby, po stranách se neobjevi zdi (a nebo jen kousek), i když by měly treba pokračovat. Ale tento nedostatek by měl jít odstranit.
Vysvetlivky: zdi jsou deleny na Z, A, B, C (od největší po nejmenší) postupne s poloviční délkou strany než predešlá napr. BSwall znamená - B Side wall - postranní zed velikosti B



Poradie:13
milknuts.pngAutor: Martin Koleček
Program: Engine.pasSpeaker.pasBlok.asmClearpag.asmFlippage.asmWriteblk.asm
Súbor exe: Milknuts.exeEditgra.exeEditmap.exeEditsnd.exeWav2raw.exe
Potrebné: Kolecek.zip
Príklady: Manual1.txtManual2.txtManual3.txtManual4.txt

Unit Engine.pas je určený pro DOS, pro Borland Pascal 7.0 reálny režim, nebo freepascal. Má za cíl vytvárení jednoduchých 2D her s podporou složitých zvukú pres PC-Speaker na pozadí behu programu, držení nekolika kláves na klávesnici najednou, BMP soubory a grafika podobná na 8mi-bitové NINTENDO. Platí zde limit 640KB takže pri použití všech hlavních funkci enginu vytvoříte program velký maximálne 90KB (samozrejme se nepočítají data externích souboru) pak dojde k chybe "heap overflow" (náraz na limit 640KB), takže je to vhodné spíš na malé projekty.



Poradie:14
fapa.pngProgram: Fapa.cHelp.cHelp.hMys.cMys.h
Súbor exe: Fapa.exe
Potrebné: Egavga.bgiHelp.txtLitt.chrTrip.chr

Program ktorý názorne ukazuje spôsob miešania farieb na základe týchto metód

Použité modely sú tieto:
RGB - red, green, blue (červená, zelená, modrá)
CMY - cyan, magenta, yellow (tyrkysová, fialová, žltá)
HSV - Hue saturation value
HLS - Hue lightness value



Poradie:15
Program: Farbydos.pas
Súbor exe: Farbydos.exe

Zmení farebnú paletu priamo v textovom režime DOSu bez toho aby prepínal do grafiky. Ukážka stmaví vypísaný text na čierno a následne jas obnoví. Veľmi šikovné ak nechcete aby užívateľ videl čo vypisuje program. Napríklad ak zavoláte príkaz DOSu, ktorý by mohol vypísať známe "Bad command or file name".



Poradie:16
fire.pngAutor: Aleš Kucik
web: www.webpark.cz/prog-pascal

Program: Fire.pasGraphx.pas
Potrebné: F1.palF2.pal

Demonštrační program pro efekt ohne
Tento program by měl sloužit jenom jako ukázka. Tvorivosti se meze nekladou. Mužete měnit paletu, pixely ze kterých se počíta pruměrná hodnota, zhášecí konstantu atd. Pokud nevíte jak vytvořit svou paletu kouknete sem makepal.pas. Uvidíte několik efektu, pracujícich na stejnem princípu.



Poradie:17
flasa.pngAutor: Ján Benkovič
web: www.tbteacher.host.sk

Program: Flasa.pas
Súbor exe: Flasa.exe

Vykreslí fľašu s bublinkami a náboj, ktorý fľašu prederaví. Až fľaša vytečie zobrazí sa názov a počká na stlačenie klávesy.



Poradie:18
Autor: Martin Koleček
Program: Graeditor.pas
Súbor exe: Graeditor.exe
Príklady: Manual.txt

Program editor umoznuje vytvaret, ukladat i nacitat z disku graficke soubory s priponou gra. Jedna se o muj vlastni format ve kterem je zakodovana grafika 160x200 pixelu s barevnou hloubkou 16 barev vybranych ze 65535ti. Vysledny graficky soubor zabira 9049 bajtu takze je vhodny pro prilinkovavani napr. do her v assembleru. V programu je pouzito zakodovani a rozkodovani. Po rozkodovani zabira stranka 160x200x16 32KB zakodovana 9KB. Program obsahuje napovedu ve ktere je ovladani editoru. Vse je na klavesnici. Mys neni nikde v editoru nijak podporovana. V zadnem pripade s editorem nejdou otevirat soubory gra co byly napr ve starych DOSovych hrach, POZOR tam je struktura jejich gra souboru uplne jina nez ta moje. Podrobnosti o mem formatu gra a o editoru jsou v manualu vcetne kontaktni adresy.



Poradie:19
Program: Graf.pas
Potrebné: Egavga.bgi

Graf funkcie ktorá je zapísaná do Funkci(x real).



Poradie:20
Program: Grafmove.pas
Súbor exe: Grafmove.exe
Potrebné: Egavga.bgiAritmet.pas

Program vykreslí graf funkcie zadanej z klávesnice v 3D priestore pričom dovolí tento graf otáčať v roznych osiach súmernosti (X,Y,Z), prípadne zvaščovať zmenšovať mierku zobrazenia. Vykreslovaciu funkciu si program vyžiada z klávesnice.


Stránky: [1-10]  [aktuálna]  [21-30]  [31-40]  [41-50]  [51-53]