Rectangle
Verze z 4. 10. 2012, 16:30, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky) (Created page with "Nakreslí obdélník aktuálním stylem a barvou čáry. ;Deklarace procedure Rectangle(x1, y1, x2, y2: Integer); ;Režim :Reálný, Chráněný ;Poznámky :(X1, Y1) defin...")
Nakreslí obdélník aktuálním stylem a barvou čáry.
- Deklarace
procedure Rectangle(x1, y1, x2, y2: Integer);
- Režim
- Reálný, Chráněný
- Poznámky
- (X1, Y1) definuje levý horní roh obdélníka a (X2, Y2) definuje pravý dolní roh (0 <= X1 < X2 <= GetMaxX a 0 <= Y1 < Y2 <= GetMaxY).
- Nakreslí obdélník aktuálním stylem a barvou čáry, jak byly nastaveny pomocí SetLineStyle a SetColor. Procedurou SetWriteMode můžete určit, zda se obdélník na obrazovku zkopíruje nebo nakreslí operací XOR.
- Omezení
- Je nutno být v grafickém režimu.
- Viz také
- Bar
Vzorový příklad
{Rectangl.PAS} {Vzorový příklad pro proceduru Rectangle.} uses Crt, Graph; var GraphDriver, GraphMode: Integer; X1, Y1, X2, Y2: Integer; begin GraphDriver := Detect; InitGraph(GraphDriver, GraphMode, ' '); if GraphResult<> grOk then Halt(1); Randomize; repeat X1 := Random(GetMaxX); Y1 := Random(GetMaxY); X2 := Random(GetMaxX - X1) + X1; Y2 := Random(GetMaxY - Y1) + Y1; Rectangle(X1, Y1, X2, Y2); until KeyPressed; CloseGraph; end.